Spørgsmål? Ring 60 83 76 68 eller skriv en mail til yk@ykon.dk

Forretningsbetingelser 

Salgs- og leveringsbetingelser for ydelser fra YKON ApS

1. Anvendelse

Disse Salgs- og leveringsbetingelser gælder for al samarbejde mellem YKON ApS og Kunden, medmindre andet er skriftligt aftalt.

2. Aftalegrundlag

Betingelserne udgør, sammen med YKON ApS’s tilbud det samlede aftalegrundlag om salg og levering af serviceydelser til Kunden. Ændringer til aftalegrundlaget skal være aftalt skriftligt.

Forenklede almindelige betingelser for rådgivning og bistand i bygge- og anlægsvirksomhed 2018 (ABR 18 Forenklet) er gældende, med de tilføjelser og ændringer, der fremgår af nærværende aftale.

3. Tilbud, ordrer og ordrebekræftelser

YKON ApS’s tilbud er gældende i 8 dage fra den dato, tilbuddet er dateret, medmindre andet fremgår af tilbuddet.

4. Pris og betaling

Kunden skal betale alle fakturaer for serviceydelser senest netto 8 dage, medmindre parterne har aftalt andet skriftligt.

Aconto delfakturering kan finde sted efter arbejdets art og omfang.

5. Ansvar

YKON ApS’s ansvar er begrænset til det omfang, YKON ApS’s forsikring dækker. Ansvar er yderligere begrænset til maksimalt 2 gange honorarets størrelse, dog maksimalt Kr. 5,0 mio. for personskade og Kr. 5,0 mio. for tingskade. YKON ApS har professionel rådgiver-ansvarsforsikring ved HDI.

6. Gældende lov og værneting

Parternes samarbejde er i alle henseender underlagt dansk ret. Enhver tvist, som måtte opstå i forbindelse med parternes samarbejde, skal afgøres ved en dansk domstol.